Politik for refundering og returnerede varer

Oversigt

Vores politik for refundering og returnering varer i 30 dage. Hvis der er gået 30 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig en fuld refundering eller ombytning.

For at være berettiget til en returnering skal varen være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

Flere typer varer kan ikke returneres. Forgængelige varer såsom mad, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, der er intime eller hygiejniske varer, farlige materialer eller brandfarlige væsker eller gasser.

Yderligere varer, der ikke kan returneres:

  • Gavekort
  • Downloadbare softwareprodukter
  • Visse sundheds- og personlig plejeprodukter

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller et bevis på køb.

Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten.

Der er visse situationer, hvor kun delvise refunderinger gives:

  • Bøger med tydelige tegn på brug
  • CD, DVD, VHS-bånd, software, videospil, kassettebånd eller vinylplader, der er blevet åbnet
  • Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele, som ikke skyldes vores fejl
  • Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering

Refunderinger

Når vi har modtaget og inspiceret din returnering, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget den returnerede vare. Vi informerer dig også om, hvorvidt refunderingen er godkendt eller afvist.

Hvis den godkendes, vil din refundering blive behandlet, og et beløb vil automatisk blive overført til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.


Forsinkede eller manglende refunderinger

Hvis du endnu ikke har modtaget en refundering:

  1. Tjek først din bankkonto igen.
  2. Kontakt derefter dit kreditkortselskab – der kan gå lidt tid, før refunderingen officielt er registreret.
  3. Kontakt derefter din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en refundering bogføres.

Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refundering, så kontakt os venligst på sgeliftingclub@gmail.com


Udsalgsvarer

Kun varer til normalpris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.


Ombytninger

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte til samme vare, så send os en e-mail på sgeliftingclub@gmail.com og send varen til: Sorø Gymnastikefterskole.


Gaver

Hvis varen var markeret som gave ved købet og sendt direkte til dig, modtager du en gavekredit svarende til værdien af din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, vil et gavekort blive sendt til dig.

Hvis varen ikke var markeret som gave ved købet, eller gavegiveren fik ordren sendt til sig selv og derefter gav den til dig, vil vi sende en refundering til gavegiveren, og vedkommende vil få besked om din returnering.


Returnering af varer

For at returnere dit produkt, skal du sende det til: Sorø Gymnastikefterskole.

Du er selv ansvarlig for at betale for fragtomkostningerne i forbindelse med returneringen. Fragtomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refundering, vil fragtomkostningerne blive fratrukket beløbet.

Afhængigt af hvor du bor, kan leveringstiden for en byttet vare variere.

Hvis du returnerer en dyr vare, bør du overveje at bruge en sporbar forsendelsestjeneste eller købe forsendelsesforsikring. Vi kan ikke garantere, at vi modtager din returnerede vare.


Har du brug for hjælp?

Kontakt os på sgeliftingclub@gmail.com ved spørgsmål vedrørende refunderinger og returneringer.